Minőségi tartalom = Magas látogatottság

Ma már elképzelhetetlen egy sikeres látogatottság növelés, keresőoptimalizálás lebonyolítása a megfelelő szöveges tartalom nélkül.

A lényegre törő, figyelemfelkeltő, informatív és ugyanakkor a keresőrobotok szempontjait is figyelembe vevő szövegek biztosítják, hogy weboldalát a látogatók és a keresőmotorok is díjazzák. Egy informatív tartalom segítségével elérheti, hogy célközönsége az Ön weboldalát részesítse előnyben a konkurenciával szemben, sok időt töltsön el a honlapján és oda rendszeresen vissza is térjen. A keresőmotorok előrébb helyezik a honlapját a találati listákon, ez pedig nagyobb forgalmat, növekvő bevételeket jelenthet.

Miért fontos a jó szöveg?

Az internetet használó megrendelők csak akkor találják meg honlapját, ha az internetes keresőprogramok az ön kulcsszavaira listájukon minél előkelőbb helyre teszik. Ennek pedig egyik alapja a minőségi szöveg. Ha az oldal szövege nem érdekes, nem tartalmaz az érdeklődők számára fontos adatokat, akkor a látogatók továbbállnak. Ha honlapjára nem jönnek a látogatók, akkor nincs vásárló és megrendelő sem, ezek nélkül pedig nincs bevétel, profit sem.
Ha egy reklámot meglátunk a tévében, vagy meghallunk a rádióban, akkor egyből tovább kapcsolunk, hiszen nem biztos, hogy olyan termékről kapunk információt, ami minket érdekel, ezzel szemben az interneten azokra a dolgokra keresünk, ami bennünket érdekel. Legoptimálisabb esetben a megfelelő kulcsszavakat beírva a számunkra érdekes honlapokra jutunk el. Vajon van még egy ilyen hatékony reklámozási forma? Itt nem kell tukmálnia a termékét, szolgáltatást az ügyfelekre, hanem ők maguk jönnek el „hozzánk”, hogy megismerjék cégünket, termékeinket. A konkurenciája már biztosan használja az internetet, remélhetőleg nem kihasználva 100%-ban az online értékesítésben rejlő lehetőségeket. Próbálja meg jobban csinálni és előzze meg őket!
Mitől lesz jó egy honlap szövegezése?

Tömör megfogalmazás

Az olvasók szívesebben időznek az oldalon, ha tartalmát gyorsolvasással is megértik. Megoldás lehet még a szöveg feldarabolása, bekezdésekre bontása. A felmérések azt mutatják, hogy a látogatók csak átfutják a szövegeket, részeket olvasnak el belőle, mivel gyorsan akarnak tájékozódni. Ezért minden információt a lehető legrövidebbre kell venni, szinte csak a lényeg maradjon. Bővebben csak az őket ténylegesen érdeklő tartalmakat fogják elolvasni. Nekünk is érdekünk, hogy a sok információból megtalálják az őket leginkább érdeklő dolgokat.

Felejtsük el a prospektus szövegeit!

Sokan azt gondolják, hogy ha már készíttettek egy katalógust, akkor az a legegyszerűbb, ha ezt felteszik a weboldalukra. Az olvasó majd jön és végiglapozgatja a helyenként olvashatatlanságig lecsökkentett betűméretű oldalakat. Valóban egyszerű, de semmi eredménye.

Cégismertető, elérhetőségek, szolgáltatások?

A leggyakoribb hiba, ha a weboldal csak magáról a cégről szól. Minősítés, árbevétel, történet, cégismertető. Persze fontos bemutatni a céget is, ha már céges honlapról van szó, de próbáljuk megközelíteni a dolgokat az olvasó szemszögéből. Ő azt szeretné, ha a problémájára megoldást találna. Mi meg azt szeretnénk, ha ezt nálunk találná meg. Ne csak rólunk szóljon az oldal, hanem róluk is, sőt főleg róluk.

Miről is szóljon a honlap?

A tartalom az, ami egy honlapot sikeressé tehet. Ha a honlapon nincs olyan információ, ami érdekelné a látogatókat, akkor hamar elkattintanak, és más oldalakon próbálkoznak. Célunk, hogy mindenképpen megtartsuk a látogatókat és rábírjuk, hogy máskor is látogasson vissza hozzánk. Ezt csak úgy tudjuk elérni, ha folyamatosan foglalkozunk az oldalunkkal és mindig új dolgokról írunk.
A szokásos cégismertetőn, szolgáltatások bemutatásán kívül adhatunk hasznos információkat látogatóinknak.
Megírhatjuk területünk legfrissebb, legújabb híreit. Érezze a látogató, hogy naprakészek vagyunk a szakmánkban, ismerjük a legmodernebb dolgokat.
Írjunk cikkeket! Minden szakmában van bőséges dolog amiről írni lehet. Ne gondoljuk azt, hogy ez a látogatókat biztos nem fogja érdekelni.
Leendő vásárlónk bizalmának megnyeréséhez tehetünk fel elégedett ügyfeleinktől pár gondolatot termékünkről, szolgáltatásinkról. Nincs jobb reklám, mint az elégedett vásárló.

Menüszerkezet

Fontos dolog, hogy logikusan épüljenek fel a menüpontjaink. Vegyük figyelembe a látogatók igényeit. Vajon ők milyen kérdésekkel érkeznek a honlapra? Hogyan gondolkodnak? Hogyan keresnek információt? Próbáljon meg a vevői fejével gondolkodni, és úgy kialakítani a honlap térképét, ahogy azt az ő logikájuk diktálja.

A régi vevőt is szolgáljuk ki

Általánosságban elmondható a cégek marketingkommunikációjáról, hogy nagyobb hangsúlyt fektetnek az új ügyfelek megnyerésére, mint a meglévők megtartására. Pedig utóbbiakat már nem kell meggyőzni. Szolgáljuk ki a régi ügyfeleket is.
Fókuszáljunk olyan problémákra, amik őket is érdekelhetik: a megvásárolt termékhez hogy vehet kiegészítőt, hol tudja szervizelni, stb. Gyűjtsük össze a cégen belül ki milyen problémákkal, kérdésekkel találkozott és készítsünk neki egy külön menüpontot.

Hibáktól mentes

Nincs rosszabb annál mikor egy olyan honlapra téved az ember ami tele van helyesírási hibával. A helyesírási hibáktól mentes, átlátható tartalom segítségével megmutathatja, hogy megbízható, igényes emberek állnak weboldala és vállalkozása szolgálatában.

Tudástár, tudásbázis

Készítsünk tudástárat, amelynek a lényege és célja, hogy olyan tudáshalmazt tartalmazzon, amelyet a felhasználók értékesnek gondolnak, és ugyanakkor a keresőrobotok is díjazzák. Ezen kívül a felhasználók a fogalomtárakat stb. szívesen teszik el könyvjelzőbe, az oldalra sokszor visszatérnek, ezzel növelve a látogatottságot. Ezeket az oldalakat fórumokon, közösségi lapokon akár meg is oszthatják.

Persze ne csak a mennyiségre törekedjünk a tartalmak létrehozásakor, hanem a minőségre is, teremtsünk értéket weboldalunkkal.

Ha felkeltettük érdeklődését és szeretné honlapját informatívabbá, kereső barátabbá tenni vegye fel velünk a kapcsolatot és segítünk!

Ajánlatot kérek